Like A G6
像架私人噴射機G6

Poppin bottles in the ice, like a blizzard
When we drink we do it right gettin slizzard
Sippin sizzurp in my ride, like Three 6
Now I'm feelin so fly like a G6
Like a G6, Like a G6
Now I'm feelin so fly like a G6

開瓶爆冰的香檳,像製造一場暴風雪那樣,
像這樣用力喝到爛醉才過癮嘛,
坐上我的豪華禮車,啜上幾口特調飲料,想像自己是Three 6 Mafia﹝註一﹞
現在的我HIGH得像在飛,像是一架私人噴射機G6﹝註二﹞
像是一架G6,像是一架G6
現在的我HIGH得像在飛,像是一架私人噴射機G6

Gimme that Mo-Moet
Gimme that Cry-Crystal
Ladies love my style, at my table gettin wild
Get them bottles poppin, we get that drip and that drop
Now give me 2 more bottles cuz you know it don't stop

給我那瓶法國酩悅香檳,
再給我那瓶路易侯德香檳,
美眉們就愛我這種調調,在我的包廂玩到瘋了,
去幫她們開香檳吧,我們這邊喝喝,那邊喝喝,
這個時候要再多開兩瓶,因為你知道,我們是停不了的。

(808) Hell Yeaa
Drink it up, drink-drink it up,
When sober girls around me, they be actin like they drunk
They be actin like they drunk, actin-actin like they drunk
When sober girls around me actin-actin like they drunk

跟著TR-808電子鼓﹝註三﹞的節奏,喔耶~
喝阿~喝阿~
即使清醒的美眉,圍繞在我身邊也會晃呀晃得像喝醉一樣,
她們也會晃呀晃得像喝醉一樣,
即使清醒的美眉,圍繞在我身邊也會晃呀晃得像喝醉一樣。

Sippin on, sippin on sizz, Ima ma-make it fizz
Girl I keep it gangsta, poppin bottles at the crib
This is how we live, every single night
Take that bottle to the head, and let me see you fly

喝吧,試試看這個東東,我把它調得可厲害了,
女孩阿,我就喜歡這種小混混的調調,我在還是嬰兒的時候就在開瓶了。
這就我們的生活方式,每一個夜晚都是如此。
把這瓶酒一百八十度搬過頭,讓我看看你怎麼飛吧!

It's that 808 bump, make you put yo hands up
Make you put yo hands up, put yo, put yo hands up
(You can't Touch this)
It's that 808 bump, make you put yo hands up
Make you put yo hands up, put yo, put yo hands up
(You can't Touch this)
Hell Yeaaa, Make you put yo hands up, put yo put yo hands up
Hell Yeaaa, Make you put yo hands up, put yo put yo hands up

是那個TR-808電子鼓的節奏,讓你把手高舉到天上,
讓你把手高舉到天上,手高舉到天上,
耶~讓你把手高舉到天上,讓你把手高舉到天上。

註一:Three 6 Mafia 為美國知名饒舌團體,曾獲許多獎項。

註二:Gulfstream G650 為一種雙引擎噴射機,要價約為五千八百萬美元。

註三:Roland TR-808 Rhythm Composer 為最早可由DJ自行編排的電子鼓之一。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    李威廉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()