Lady Antebellum - Need You Now (此刻,需要你在)

Picture perfect memories scattered all around the floor
Reaching for the phone ’cause I can’t fight it anymore
And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time
將完美回憶散落地投映在地板上,我伸向電話,因為我已無法再抵抗對你的思念。
而我想,我是否也曾浮上你的心頭呢?
對我來說,那是每分每秒都發生著的事。

It’s a quarter after one, I’m all alone and I need you now
Said I wouldn’t call but I lost all control and I need you now
And I don’t know how I can do without, I just need you now

臨晨一點一刻,隻身一人的我,此刻只想要你在。
說過不會再打給你,但是我仍然無法控制自己,需要你在我身邊。
而我不知該如何一個人渡過今晚,我就是需要你在我身邊啊。

Another shot of whiskey can’t stop looking at the door
Wishing you’d come sweeping in the way you did before
And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time

再喝下一杯威士忌,我依然無法不凝視著大門,期望著你會像從前那樣大剌剌地走進我家。
而我想,我是否也曾浮上你的心頭呢?
對我來說,那是每分每秒都發生著的事。

It’s a quarter after one I’m a little drunk and I need you now
Said I wouldn’t call but I lost all control and I need you now
And I don’t know how I can do without I just need you now
Ooh...

臨晨一點一刻,帶點醉意的我,此刻只想要你在。
說過不會再打給你,但是我仍然無法控制自己,需要你在我的身邊。
而我不知該如何一個人渡過今晚,我就是需要你在我身邊啊。
Guess I’d rather hurt than feel nothing at all
It’s a quarter after one I’m all alone and I need you now
And I said I wouldn’t call but I’m a little drunk and I need you now
And I don’t know how I can do without I just need you now
I just need you now
Oh baby I need you now

我想我寧願感覺痛苦,也不願什麼都感覺不到,
臨晨一點一刻,隻身一人的我,此刻只想要你在。
說過不會再打給你,但帶點醉意的我卻需要你在我得身邊。
而我不知該如何一個人渡過今晚,我就是需要你在我身邊啊。

寶貝,此刻我需要你在。

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    李威廉 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()