Apologize

道歉

I'm holding on your rope,
Got me ten feet off the ground
And I'm hearing what you say but I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...

我抓著繩索,你將我遠遠地拉離地球表面,
我聽你說著話,但是我卻發不出一點聲音,
你說你需要我,卻又把繩索剪斷,但,等等阿,
你卻說你很抱歉,沒有想到我會轉過身,告訴你‧‧‧

That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

現在道歉已經太遲了,太遲了。
我說,現在道歉已經太遲了,太遲了。

I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
But it's nothing new - yeah yeah

我想要再把握一次機會,為你,墜落,嘗試,
我需要你,像是心藏需要跳動一樣,
但是那已經是過去式了。

I loved you with the fire red
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...

我對你的愛情,原本該是火燄般的紅色
但現在它已經變成憂鬱的藍色,而你說:
『抱歉』像是個天使般。
但是我想,恐怕‧‧‧

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late whoa.....

現在道歉已經太遲了,太遲了。
我說,現在道歉已經太遲了,太遲了。

arrow
arrow
    全站熱搜

    李威廉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()