Plain White Ts - Hey There Delilah

嘿,彼端的Delilah

Hey there Delilah
What's it like in New York City?
I'm a thousand miles away
But girl tonight you look so pretty
Yes you do
Times Square can't shine as bright as you
I swear it's true

嘿,彼端的Delilah
紐約那邊是怎麼樣的呢?
我雖然離妳好遠,
但是今晚的妳看起來好美好美,
是的,妳真的好美。
連時代廣場都不如妳閃亮,
這是實話
,我發誓

Hey there Delilah
Don't you worry about the distance
I'm right there if you get lonely
Give this song another listen
Close your eyes
Listen to my voice it's my disguise
I'm by your side

嘿,彼端的Delilah
妳不要擔心我們之間的距離嘛,
當妳寂寞的時候,我會在妳那裡的,
妳只需要再聽一聽這首歌,閉上妳的眼睛,
聽我的聲音,想像我就在妳的身邊。

Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
What you do to me

喔,是妳如此讓我癡迷。
喔,是妳如此讓我癡迷。
喔,是妳如此讓我癡迷。
喔,是妳如此讓我癡迷。
妳如此這般‧‧‧

Hey there Delilah
I know times are getting hard
But just believe me girl
Someday I'll pay the bills with this guitar
We'll have it good
We'll have the life we knew we would
My word is good

嘿,彼端的Delilah,
我知道最近變得比較難熬,
但是相信我吧,女孩,
有一天我會用這支吉他,付清這些帳單,
我們會很幸福,
我們都知道,我們會有一個我們所希望的生活,
我說的都是真話喔。

Hey there Delilah
I've got so much left to say
If every simple song I wrote to you
Would take your breath away
I'd write it all
Even more in love with me you'd fall
We'd have it all

嘿,彼端的Delilah,
我還有好多好多要說,
如果每首寫給妳的歌,
都能讓妳感動地無法呼吸的話,
那我就會把它們全部都寫出來。
即使與我相愛會使妳墜落,但我們也已經擁有一切了。

Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me

喔,是妳如此讓我癡迷。
喔,是妳如此讓我癡迷。
喔,是妳如此讓我癡迷。
喔,是妳如此讓我癡迷。
妳如此這般‧‧‧

A thousand miles seems pretty far
But they've got planes and trains and cars
I'd walk to you if I had no other way
Our friends would all make fun of us
and we'll just laugh along because we know
That none of them have felt this way
Delilah I can promise you
That by the time we get through
The world will never ever be the same
And you're to blame

千里看起來好像很遠很遠,
但是他們有飛機和火車和車子阿,
如果真的沒有其他辦法的話,我會走路去找妳喔,
我們的朋友都作弄嘲笑我們,
然後我們只是跟著一起笑,因為我們知道,
他們沒有任何一個人曾經有過這樣的感覺。
Delilah 我向妳保證,
等到有天我們渡過了這個關卡,
這個世界將會完完全全改變,
一切一切都是因為妳。

Hey there Delilah
You be good and don't you miss me
Two more years and you'll be done with school
And I'll be making history like I do
You'll know it's all because of you
We can do whatever we want to
Hey there Delilah here's to you
This ones for you

嘿,Delilah,
妳要乖乖的,要想我喔,
兩年之後,妳就會畢業了,
而我註定將會寫下輝煌歷史,
妳知道的,這一切都是因為妳,
我們可以做任何我們想做的事情,
嘿,彼端的Delilah,這是給妳的。

這首歌是給妳的。

Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
What you do to me.

喔,是妳如此讓我癡迷。
喔,是妳如此讓我癡迷。
喔,是妳如此讓我癡迷。
喔,是妳如此讓我癡迷。
妳如此這般‧‧‧

arrow
arrow
    全站熱搜

    李威廉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()