Olivia Broadfield - Safe ﹝守護者﹞

Oceans apart, it keeps on breaking my heart
And there's nothing I can do about it
This ache inside it keeps on breaking my stride

海水使我們分隔,不斷地傷害著我的心。
這是我無法改變的事實,
這份疼痛總是阻止著我往前邁步。

And I just want to keep you safe (x3)
In my arms tonight

而我僅僅是想要守護著你,
而我僅僅是想要守護著你,
而我僅僅是想要在今晚,用我的臂彎。守護著你。

Right from the start I knew you'd capture my heart
There was nothing I could do about it
Don't go so far, I like you right where you are

打從一開始我就知道我的心將被你佔有,
這是我無法改變的事實,
別走遠啊,留在你現在在的地方吧。

And I just want to keep you safe (x3)
In my arms tonight

而我僅僅是想要守護著你,
而我僅僅是想要守護著你,
而我僅僅是想要在今晚,用我的臂彎。守護著你。

arrow
arrow
    全站熱搜

    李威廉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()