Pharrell Williams - Happy ﹝快樂﹞

 It might seem crazy what I’m about to say
 Sunshine she’s here, you can take a break
 I’m a hot air balloon that could go to space
 With the air, like I don’t care baby by the way

我現在要說的可能聽起來會很瘋狂。

陽光已經展露,大家可以放輕鬆了。

我現在就像一個熱汽球一樣,憑著空氣,就能不顧一切地飛到宇宙去玩耍。

 Because I’m happy
 Clap along if you feel like a room without a roof
 Because I’m happy
 Clap along if you feel like happiness is the truth
 Because I’m happy
 Clap along if you know what happiness is to you
 Because I’m happy
 Clap along if you feel like that’s what you wanna do

因為我超開心的,如果你感覺到快樂沒有極限的話就一起拍手吧。

因為我超開心的,如果你感覺快樂才是真理的話就一起拍手吧。

因為我超開心的,如果你知道快樂對你而言是什麼的話就一起拍手吧。

因為我超開心的,如果你想就一起拍手吧。

 Here come bad news talking this and that, yeah,
 Well, give me all you got, and don’t hold it back, yeah,
 Well, I should probably warn you I’ll be just fine, yeah,
 No offense to you, don’t waste your time
 Here’s why

又來了你,支支吾吾的又有什麼壞消息啦?

來吧,毫無保留地告訴我吧。

我告訴你喔我可是不會被影響的。

不是我要責怪你,但是你別浪費時間了啦,因為‧‧‧

 Hey, come on

 (happy)
 Bring me down
 Can't nothing bring me down
 My level's too high
 Bring me down
 Can't nothing bring me down
 I said (let me tell you now)
 Bring me down
 Can't nothing bring me down
 My level's too high
 Bring me down
 Can't nothing bring me down
 I said

我的等級已經高到沒有人能阻止我了‧‧‧

我的等級已經高到沒有人能阻止我了‧‧‧

我的等級已經高到沒有人能阻止我了‧‧‧

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    李威廉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()