"Titanium"
(feat. Sia)

[Sia:]
You shout it out,
But I can't hear a word you say
I'm talking loud not saying much
I'm criticized but all your bullets ricochet
You shoot me down, but I get up
 
你放聲咆哮。
 
但我絲毫不被干擾。
 
我放話挑釁,寧死不屈。
 
我被猛烈攻擊,卻彈開了你所有的子彈。
 
你擊中了我!但我依然站起來了!

[Chorus:]
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
Ricochet, you take your aim
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
 
我刀槍不入、亡命天涯。
開槍吧!開槍吧!
 
子彈彈開,你繼續描準。
開槍吧!開槍吧!
 
你擊中了我!但我不會倒下!
我是金剛不壞阿!
 
你擊中了我!但我不會倒下!
我是金剛不壞阿!


[Sia:]
Cut me down
But it's you who have further to fall
Ghost town and haunted love
Raise your voice, sticks and stones may break my bones
I'm talking loud not saying much

即使割斷了我的繩索,
 
掉得更深的人只會是你,在那惡鬼之城和被詛咒的愛裡痛苦。
 
有膽量你就再大聲阿!讓棍棒和石頭打斷我的骨頭。
 
我放話挑釁,寧死不屈。

[Chorus:]
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
Ricochet, you take your aim
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
I am titanium
I am titanium

我刀槍不入、亡命天涯。
開槍吧!開槍吧!
 
子彈彈開,你繼續描準。
開槍吧!開槍吧!
 
你擊中了我!但我不會倒下!
我是金剛不壞阿!
 
你擊中了我!但我不會倒下!
我是金剛不壞阿!
我是金剛不壞阿!
我是金剛不壞阿!


[Sia:]
Stone-hard, machine gun
Firing at the ones who run
Stone-hard as bulletproof glass

我堅若磐石。
 
當機關槍打在亡命之徒的身上。

我卻堅硬的像是防彈玻璃一般。

[Chorus:]
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
I am titanium
 
我刀槍不入、亡命天涯。
開槍吧!開槍吧!
 
子彈彈開,你繼續描準。
開槍吧!開槍吧!
 
你擊中了我!但我不會倒下!
我是金剛不壞阿!
 
你擊中了我!但我不會倒下!
我是金剛不壞阿!
我是金剛不壞阿!
我是金剛不壞阿!
arrow
arrow
    全站熱搜

    李威廉 發表在 痞客邦 留言(28) 人氣()